15. april 2013

PERMANENT MAKE-UP # 1.2

Det er nu ved at være 10 dagen siden jeg fik lavet mine øjenbryn og de har godt nok ændret sig meget siden da.
Jeg var virkelig glad for dem de første 4 dage, hvor skorpen endnu sad på (KiG HER). Så faldt den af, og med den røg det meste af farven også. Var op til flere gange blevet informeret om, at farven ville falme en hel del, og jeg havde jo taget den lyseste farve. Men havde bare lidt håbet på, at de ville blive sådan som de var de første dage!
Nu kommer de ikke til at ændre sig mere, inden jeg skal til retouch om lidt mindre end 3 uger.

Sådan ser de ud idag.
Som i kan se, så er de meget lyse lige nu. Har derfor bestemt mig for at vælge en mørkere farve når jeg skal der ind igen, for lige nu går jeg stadig og tegner dem op. Det hjælper selvfølgelig lidt, når jeg nu allerede har en form jeg bare skal tegne efter, men vil helst være fri!
Jeg fortryder på ingen måde at jeg fik det gjort, og tæller allerede dage, til jeg skal ind og få de sidste på plads. Forhåbentlig kommer jeg så til at være 100 % tilfreds efter det!

5 kommentarer:

  1. Hold da op troede ikke det var så meget de falmede! :O
    Hvad gav du for dine?
    Hvis jeg skal have dem lavet skal det selvfølgelig være et ordenligt sted, men synes godt nok at 5000kr er meget for to øjenbryn :( .. Og kan ikke rigtig finde et sted hvor jeg tør få dem lavet, der er særlig meget billigere :)

    <3
    www.ablondemess.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg valgte så også den lyseste farve, så det er kommer un til at blive meget lidt mørkere om jeg vælger den farve igen! men regner med at tage en der er et eller to nr mørkere :)
      Som jeg vidst skrev i mit andet indlæg, gav jeg 2000 for mine, men ved ikke hvor længe hun kører med det tilbud. Ellers er prisen 3800 kr
      Men hvis du skal have det gjort vil jeg helt sikkert anbefale hende her! Hun er så sød og utrolig dygtig!! :)

      Slet
  2. Har kigget på deres hjemmeside, men kan simpelthen ikke finde noget om permanent makeup, vil du ikk skrive et link til deres side? Kan være det er den forkerte jeg har fundet måske :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nok rigtigt, hun har nemlig en anden side!
      Inde på secretcph.dk kan du se billeder og læse om det (: <3

      Slet
  3. Tusind tak for din søde kommentar på min blog, det er jeg vildt glad for at høre :)!

    Knus Sille
    silleagerskov.blogspot.com

    ps. din blog er også super skøn :]!

    SvarSlet