9. april 2013

BLACK AND SiLVER AND BLACK

0804

Jeg ville ønske jeg ejede alle disse ting! 
Har af en eller anden grund fået en underlig svaghed for net og transparente effekter, og i den sammenhæng er disse shorts noget af det fedeste jeg har set i lang tid. Ville elske at rende rundt med dem til sommer! 
Rygsækken er så ubeskrivelig lækker, er intet mindre end forelsket i den. Hvad jeg ikke ville gøre for at eje den. Og når det kommer til tasker er rygsækken, i mine øjne, klart det smarteste og mest komfortable at rende rundt med.
Elsker, elsker, elsker sko og jeg elsker Billi Bi. Dem jeg har nu er ved at have gået sine sidste ture. Så et nyt par ville helt sikkert være på sin plads. Og hvis det blev denne slangeskinds'ish udgave, ville det bestemt ikke gøre mig noget!
Blusen kommer også i kategorien 'svaghed', hvor jeg ville have bandeau'en inden under.  
Og så til smykkerne. Jeg er en rigtig sucker for smykker! De er alle fra H&M. Man jo ikke andet end at elske smykker, vel?

i kan se hvor alle tingene er købt, ved at trykke på billedet.

Hvad er jeres favorit?

3 kommentarer:

  1. Gad godt nok også eje de ting. Er faktisk vild med det hele, haha. Overraskende! Specielt shortsene og tasken. xxx
    Er også vild med din blog, du er meget dygtig!
    Stopper uden tvivl forbi igen.

    Kig gerne forbi min blog.
    // annapedersenblog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde, søde ord! Det gør mig så glad :)
      kigger selfvølgelig forbi din også!

      Slet
  2. Afspejler lige min stil :)

    Følger din blog nu! Følg evt. tilbage? :)

    Kommentar for kommentar? :-)

    Knus
    http://c-rathjen.blogspot.dk/

    SvarSlet