2. april 2013

LiTTLE MiSS SUNSHiNE



Jeg må nok give mig og indrøme, at vejret virkelig (!!!!!!!) påvirker mig. Jeg har været på arbejde hele weekenden og haft nogle utrolig lange dage. Alligevel har jeg været fuld af overskud. 
Det er jo fantastisk hvad en smule sol kan gøre ved en. 
Skulle jo virkelig overveje af flytte til Fiji. Med al den sol de har der nede, ville jeg sikkert være utrolig effektiv ;)


Eller skal man bare nyde den sol man nu kan få her. 
i hvert faldt er ferien slut og hverdagen startr igen. Forhåbentlig kommer tiden til at gå stærkt så sommerferien kan komme til os.
indtil da kan jeg bare glædes om den portion sol jeg har mulighed for at suge til mig når jeg ikke er i skole. 
Men lidt fritid har man vel altid og da er der, i mine øjne, ikke meget der er bedre end at sidde ude i solen med en kop kaffe, solbriller og en god veninde (eller ham den dejlige!).
Livet er smukt. Jeg kan mærke at der snart kommer til at ske noget godt. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er du smuk og dejlig naturlig at se på! :)

    //miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet