27. juni 2013

LAVER PENGE - SOM JEG GLÆDER MiG TiL AT BRUGE!

Jeg ville ønske jeg havde alle pengene i verden. Der er mange ting jeg gerne vil have og tænker på i øjeblikket. Har også så mange idéer i mit hoved og ville sådan ønske at jeg kunne finde ud af at sy, så at jeg kunne føre dem ud i verden. Men det kommer, desværre, nok ikke til at ske!
Til gengæld ville det gøre mig utrolig glad, hvis nogle - eller alle - af disse items (på billedet) lå klar til mig at bruge imorgen!

bla


Ellers er jeg, efter en hel uge med ingenting, hvor jeg kedede mig som en sindsyg, begyndt på mit sommerferie job og jeg elsker det!
Det kommer forhåbentlig også til at hjælpe mig at skaffe mig nogle af disse fine ting inden længe.

Hvad for nogle ting går i og drømmer om at eje?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar