16. marts 2013

WHERE ARE YOU NOW


Mumford & Sons! mmhm! De kører rundt i mit hoved døgnet rundt. Er helt hooked .. & det er ikke første gang at de fanger mig sådan!
Og jaa, photo booth igen idag. Kan simpelthen ikke få mit kære kamera til at virke. Det går mig lidt på, men forhåbentlig er det muligt at få det fikset?!
Nåh, men det blev alligevel weekend igen. Hvor er det fantastisk!
Har, de sidste par dage, haft travlt med prøver og koncerter på skolen. Puuha. Så den er ret så velfortjent. Weekenden altså.
i aften skal jeg endelig ind og se OZ sammen med nogle dejlige mennesker. Glæder mig  meget!!
Og skal muligvis arbejde også. Og selvfølgelig hygge med ham den dejlige 

Hvad skal i bruge jeres weekend på?



3 kommentarer:

  1. Virkelig god blog du har dig! - Fede indlæg du laver! :-)
    Kunne du tænke dig at følges? (:

    Kig endelig forbi <3
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg håber, dit kamera snart kommer til at funke igen! :)
    Kram,

    SvarSlet