19. februar 2013

RiSE AND SHiNE


Yes. Morgenmad/frokost bestående af smoothie. En eller anden bær blanding, 1/2 banan & skovbær yogurt. Den smagte godt, selv om min mave ikke er særlig glad for "mad" i øjeblikket. Men uden mad bliver man vel aldrig frisk igen & har hverken lyst eller tid til bare at ligge i min seng!


Som min forsømte blog ikke ved, havde jeg fødselsdag i Januar & der er en af gaverne, som jeg virkelig synes fortjener at blive vist. Jeg har længe gået og ønsket mig et ur. Et der ikke bare går i stykker uden videre, eller er ødelagt hvis man lige glemmer at tage det af før man går i bad. Så mine søde forældre gav mig dette fine, fine ur, som jeg har haft på hver eneste dag siden jeg fik det!

Er det ikke fint? 
& kender i tilfældigvis nogle film, der er værd at se på sådan nogle tvunget-til-at-ligge-i-min-seng-hvis-jeg-vil-være-nogenlunde-okay-tilpas dage?

 

5 kommentarer:

  1. Jo! det er virkelig et lækkert ur :D har også længe gerne ville have et ur ;) En rigtig dejligt blog du har dig ;)
    Måske du kunne tænke dig at følges?
    hugs :*
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også så glad for det :) & tak!!

      Jeg kigger forbi!

      Slet
  2. Super lækker blog, du har dig :) Glæder mig til at se mere (læs: følger). Og hvor er du køn!
    Kig endelig forbi.

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK & hvor er du sød!

      Følger nu også din blog :)

      Slet