15. april 2012

MAC + MARC ♥

i rigtig, rigtig, rigtig lang tid, har jeg gået rundt og drømt om en computer fra Apple. Jeg synes de er så flotte og virkelig lækkre. Men man skal altså også af med lidt penge for sådan en jo!
Forleden dag, gav min kæreste mig så den fineste computer taske jeg nogensinde har set. En computer taske fra Marc Jacobs. Jeg var så ufattelig glad, at jeg ikke engang nåede at tænke over, at jeg stadig manglede en mac, der passede til. Det var også fuldstændig lige gyldigt, så længe jeg bare havde min fine, fine taske.
Da jeg så, samme aften, gik i seng, kunne jeg mærke noget koldt under min dyne. Jeg blev selv helt forskrækket og for op, men da jeg så så efter, var det en smuk, dejlig & helt perfekt MacBook Pro!!
Og kan i lige forestille jer, hvor glad det gjorte mig?! - ja, jeg smed jo en "Sneak Peak" ud på bloggen .. hvilket ikke er noget jeg bare gør hver dag!








Tror aldrig jeg kommer til at gå langt fra mit hjem, uden at disse to fine ting ligger i min taske.
Jeg er virkelig, virkelig glad for mine nye dyrebare skatte! 
Materialistisk kærlighed - i den grad!! 


xoxo ♥  

4 kommentarer:

  1. Årh, hvor er du bare heldig!!
    Tillykke med de dejlige ting :D

    / www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tasken er godt nok fin. :-)
    Og computeren er jeg sikker på du bliver rigtig glad for, kan ikke leve uden min!
    Er begge dele fra kæresten? Ham har du været heldig med :P han forstår da at gøre sin pige glad..

    SvarSlet
  3. Har også en computertaske fra Marc Jacobs, og den er bare mega fed!

    SvarSlet
  4. Jeg er virkelig lykkelig for dem begge to og er også blevet fuldstændig afhængig!

    SvarSlet