20. april 2012

FRiDAY - i'M iN LOVE


Jaaa! Endelig fredag igen - ikke fordi jeg får særlig meget weekend lige nu, men tanken om det, gør mig alligevel glad & så er det min dejlige lillesøsters fødselsdag  . Jeg har faktisk brugt hele min uge på prøver med symfoniorkesteret, og det skal jeg også bruge denne aften på. imorgen tidligt har vi så generalprøve, hvor efter vi slutter af med en koncert imorgen aften! Efterflugt af nydelse, sjov & ballade :) - jeg glæder mig!!!
Det er virkelig noget af en oplevelse, at få lov til at spille sådan en stor koncert, med et professionelt orkester og musikere. Føler mig virkelig lille når jeg sidder der - og meget beæret! Det giver virkelig et boost af inspiration og vilje til at kæmpe videre, for selv at komme til at have en fast plads en skønne dag!


Synes også lige i skal have en lille, men meget lækker, video med eftersom det nu er fredag!





Jeg har en ufattelig svaghed for denne mand & hans stemme. Det er jo helt vildt! Synes han er charmerende og så har han uden tvivl den dejligeste stemme!! Og og og, så har han skiftet den top ud med en skjorte! loooooove it 



uuh ja! Når vi nu er igang med "lækker", så var jeg hos min nye læge idag (det var så - heldigvis - hans assistent jeg skulle snakke med). Og der er kun én ting at sige: WOUW(!!!!). Det var helt vildt. Havde slet ikke lyst til at gå igen!!


Hvad skal i så bruge jeres weekend på? Håber i hvert faldt at i får en god en :)


xoxo  

3 kommentarer:

  1. Hej søde du! :)
    Jeg vil bare lige gøre dig opmærksom på at jeg holder en konkurrence om at vinde et gavekort på 250 kroner til shoppinghjemmesiden www.byflou.dk!
    Kærligst Frederikke

    http://obfashioned.blogspot.com/2012/04/konkurrence-byflou.html

    SvarSlet
  2. lækkert - kigger helt sikkert forbi :)

    SvarSlet
  3. Hej Mia :-)

    Jeg vil bare lige sige at jeg
    modtog din giveaway for noget
    tid siden! Det er først nu jeg
    har fundet tid til at skrive til
    dig, pga rejse og flytning.
    Vil bare sige tusind tak, er vildt
    glad for alle tingene! :-)

    Knus Stine
    stine-ebbesendahl.blogspot.com/

    SvarSlet