4. januar 2014

HiPHiP 2014 - SiDEN SiDST



Har jeg flere gange været tæt på at brække mig over alle de julekalendere/giveaway's der har kørt i blogland over julen. Af den samme grund har jeg brugt min tid på andre ting. Jeg har brugt stort set al min tid sammen med min dejlige familie (godt valg!). Arbejdet lidt. Drukket lidt for meget kaffe. Spist alt for meget mad. Bagt mange kager. Haft det så fantastisk, at jeg på til flere gange har ønsket, at ferien aldrig skulle ende. Været udsat for en lidt for stor dosis dårligt vejr (og her mener jeg virkelig møg vejr som i 'Bodil, go home'!) Fået overraskende mange virkelig fine julegaver (som i nok får at se). Været i biffen lidt for ofte. Været til julefrokoster med mine fantastiske yndlings piger. Drukket uanede mængder Chai the sammen med verdens dejligeste lillesøster.
Nu har det gode liv så, desværre, taget en ende, og jeg er tilbage i Sverige, og skal allerede i skole igen på mandag. Og jeg står igen uden internet. Hurra for det. Gud hvor jeg glæder mig til sommer. Eller bare til om tre måneder (det kommer vi til). Men mit kærligheds barometer er fyldt helt op og jeg kommer til at være 'high' på denne ferie i lang tid. Jeg er så uendelig glad og taknemlig for alle de fantastiske mennesker jeg har rundt omkring mig. Jeg kunne virkelig ikke have været mere heldig.
Intet slår følelsen af lykke!

Hvordan har jeres ferie været? Og er i kommet godt ind i det nye år?

5 kommentarer:

  1. Det har været super god! & ja det er jeg. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den har været super god! & ja det har jeg. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Cool blog! Vil du følges? :)


    http://turquoise-and-caicos-julie.blogspot.dk/

    SvarSlet