6. december 2012

SUNSET // SPAM

Nu er det ikke for at gøre et forsøg på at dræbe julestemningen - for tro mig, jeg er hårdt ramt af den!
Men da jeg var i Venedig & ventede på mit fly hjem, sad jeg & så på den smukkeste solnedgang jeg længe har set. Det var så flot! Ville så selvfølgelig prøvede at tage nogle billeder.
Havde heldig vis min store linse med. Men altså .. selv om jeg er okay tilfreds med billederne, så kommer de ikke i nærheden af, hvordan det var at se det i virkeligheden!





Det var  flot! 

Håber i får en dejlig aften der ude! Jeg vil begynde at gøre mig klar til fitness. Step class it is!

7 kommentarer:

  1. Åårrrh, hvor flot. virkelig smukke billeder. :)

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er det nogle fantastiske billeder! :-)

    SvarSlet
  3. Wauw, hvor er det smukt!
    Elsker sådan nogle billeder :-)

    xx

    SvarSlet
  4. Tak for de fine ord, i søde piger!
    Det varmer :)

    SvarSlet
  5. Det er nogle virkelig lækre billeder! Elsker solopgange og solnedgange. De er sååå smukke somme tider :-)

    Har 2 giveaways igang, og der kommer 6+ mere på bloggen, her i løbet af julen :)

    http://emmajensens.blogspot.dk/search/label/Give-aways

    xx Emma

    SvarSlet