18. oktober 2012

SOMMER 2012

En af grundene til at jeg har været væk så længe, har været en travl, travl, travl sommerferie!
Jeg var på bakken det meste af tiden, hvor jeg arbejdede. Fik også besøg af min skønne lillesøster som jeg så også fik hygget lidt med, inden vi tog videre ud i verden sammen med hele familien.

Julemændenes Verdenskongres på Bakken.



En tur på Café Jorden Rundt & så hygge resten af dagen på Bellevue med musik, sol & jordbær. 




Det var nogle virkelige gode dage vi havde. Og iiih hvor jeg savner solen og de gode vejr .. allerede!!

Som sagt, var vi også rundt omkring i europa med familien. Jeg har taget nogle billeder, som jeg måske har tænkt mig at vise jer? :)

Er det bare mig, eller savner i også sommeren?



2 kommentarer:

  1. Savner også sommeren SÅ meget!

    Glad for at du er tilbage!

    - http://fitskinnyandhealthy.wordpress.com/

    SvarSlet
  2. Hmm, jeg savner faktisk ikke engang sommeren overdrevet meget - jeg havde kun 1 uges sommerferie, og vejret var jo ikke at råbe hurra for, meget af tiden... Men jeg er også mere efterårspige! :D Så jeg er jo i mit es lige nu. haha :D

    SvarSlet