1. maj 2012

HERE COMES THE SUN!

Hold da op! jeg har altid vidst, at mit humør bliver meget påvirket af vejret, men at det var  vildt, var jeg slet ikke klar over!
Selv igår hvor det var mandag (og jeg hader mandage!) var mit humør helt i top! Det føles godt. Og idag har det bestemt ikke været værre.
Eftersom at solen endelig bestemte sig for at komme rigtig frem og give os lidt varme og glæde, løb jeg en dejlig tur sammen med min søde lillesøster :)
.. Det endte så med, at vi tog på café med vores mor&far, så ved ikke lige hvor meget vi i egentlig fik forbrændt, men det var virkelig lækkert - det er vel også det vigtigeste!?












Jeg har nu i flere dage virkelig haft lyst til at tage i biografen at se en god film. Men synes ikke rigtig at det er noget der sådan rigtig frister?
Er der nogen af jer der har set Chronical? og hvis ja, hvad syntes i så om den?


Håber i hvert faldt at i nyder dagen lige så meget som mig :)


xoxo 

4 kommentarer:

  1. Hej :)
    Vil lige sige tak for kommentaren på min blog!
    Ved ikke om der er noget galt, men kan desværre ikke se at du følger mig :(

    Kram Alba (:
    unevietresbelle.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg synes også, at når solen skinder så
    kan man altid blive i godt humør! :)

    Har ikke set Chronical, men synes at
    den ser helt vild fed ud! :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor ser I søde ud, med jeres ens jakker! ;D
    Jeg tror at Avengers er god - har dog ikke selv set den.
    Ellers er The Hungergames soooo gooooood!

    SvarSlet
  4. Chronical er virkelig et must see! :-) Synes filmen er så fed!
    - Kig forbi gerne forbi min blog, www.mxixax.blogspot.com :-)

    // Mia

    SvarSlet