3. marts 2012

X-FACTOR

igår eftermiddag, blev jeg ringet op af en ven, der havde nogle billetter til x-factor live show. Jeg kunne selvfølgelig ikke takke nej, for jeg ville ikke sidde og se ham i tv'et og vide at jeg kunne sidde ved siden af. Så jeg sagde ja tak på stedet!
Og jeg må sige jer - det var fedt! Det er slet ikke det samme at sidde hjemme i stuen og følge med. Det er ikke en skærm, der fortæller hvad man skal se, man bestemmer selv hvor man kigger hen, hvilket jeg synes var rart! Og så er det der husorkester altså heller ikke helt dumt. De spiller jo virkelig godt!!

Vi fik så også lov til at sidde helt oppe foran, og så det hele!!! iiih .. det var altså noget af en oplevelse!





Jeg har også været til finalen engang, i Parken (dengang Thomasvandt), og det var igenting iforhold til det her. Lyden var faktisk rigtig god. Man kunne se og høre hvad der foregik. Ja, som i nok kan se, er jeg, i det hele taget, meget tilfreds med oplevelsen :)
Så hvis i engang får chancen, så sig endelig ja!

Og så har jeg altså også en GiVEAWAY igang, der slutter allerede på fredag. Så husk at være med, hvis det altså frister :)

xoxo 

1 kommentar:

  1. Aj hvor fedt! Kunne jeg også rigtig godt tænke mig:-)

    SvarSlet